هنر وب گردی

هنر وب گردی

هنر وب گردی

هنر وب گردی

پرواز پرستو

لارجر باکس اورجینال اسپانیایی ۲۰۱۵ جعبه چوبی با شناسنامه اصالت کالا

 

 

با توکل برخداوند متعال اعلام می داریم شرکت آذرخش گستر ماندگار با دارا بودن ۱۱ نمایندگی در سراسر ایران و سایت رسمی ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران و همچنین با بیش از ۵ سال تجربه تخصصی در زمینه ارائه لوازم آقایان و بانوان با دارا بودن نمایندگی مستقیم از شرکت تولید کننده لارجر باکس اصلی در کشور اسپانیا و همچنین با ارائه تاییدیه های معتبر اتحادیه اروپایی CE و گواهینامه type1 دستگاه های پزشکی و دارا بودن گواهی کیفیت محصولات ISO9001 اماده ارائه محصولات لارجر باکس اصلی در ایران برای هموطنان عزیز می باشد.

اگر به دنبال محصولات متفرقه و ارزان قیمت هستید لطفا از سایت های دیگر بازدید نمایید.با افتخار اعلام می کنیم کلیه محصولات ارائه شده در سایت تهران طب همگی به صورت اورجینال و همراه با گارانتی معتبر خدمت شما عزیزان اراده می شود.

**********************************************************************************************

دستگاه لارجر باکس چیست ؟ مرکز فروش لارجر باکس ارزان و اصلی-
این روزها متاسفانه شاهد هستیم که انواع مختلفی از کالاهای تقلبی با نام لارجر باکس در حال فروش هستند و متاسفانه در این بین مشتری نه تنها پولی که بابت خرید این کالاها می دهد ضرر خواهد کرد بلکه ممکن است سلامتی خود را به واسطه استفاده از کالاهای تقلبی نیز به خطر بیاندازد.پس دقت نمایید تنها از فروشگاه ها و سایت هایی اقدام به تهیه دستگاه لارجر باکس نمایید که دارای مجوز قانونی فعالیت بوده و در ستاد ساماندهی نیز به ثبت رسیده باشد.

 

در خصوص محصولات لارجر باکس اسپانیایی ۲۰۱۵ باید به ذکر چند تکته در این مورد بپردازیم که انها را با محصولات شبیه اصل و تقلبی متمایز می کند و حتما توصیه می کنیم شما نیز در هنگام خرید به این موارد دقت لازم را داشته باشید:
۱- لارجرباکس اسپانیایی دارای پکیج چوبی بوده که نام محصول بروی ان حک شده است(دقت نمایید نام محصول حک شده و به صورت برچسب نمی باشد.)

 

لارجر باکس
۲- لارجرباکس اصلی دارای لیبل و شناسنامه اصالت کالا می باشد.
۳- محصول اصلی دارای برچسب VOID بوده و دارای بارکد قابل اسکن با موبایل می باشد.

لارجر باکس
۴- محصول اصلی دارای ۱ سال گارانتی معتبر می باشد
۵- لاجرباکس اورجینال دارای کلاهک دو منظوره و تسمه و باند اضافی می باشد.

 

 

 

لارجر باکس

در ابتدا شاید برای بسیاری از افراد سوال باشد که واقعا لارجر باکس چیست و چگونه می تواند در بزرگ کردن و کلفت کردن الت تناسلی ما موثر باشد.؟ لار جر با کس یک دستگاه مگنت دار است که بروی آلت نصب می شود و با توجه به اینکه دارای تغییر حالت می باشد شما انرا باید طوری بروی آلت خود تنظیم نمایید که به صورت بسیار ارام ایجاد فشار  کشسانی نماید و همین امر باعث می گردد که به صورت تدریجی آلت شما دراز تر شود.

ما از انواع لارجر باکس ارزان گرفته تا کامل ترین و اصلی ترین پکیج طلایی  را درون سایت قرار داده ایم تا شما بر اساس میزان بودجه خود اقدام به خرید نمایید.در زیر می توانید لیست محصولات و قیمت های انرا ملاحضه نمایید. در این خصوص اگر می خواهید می توانید با شماره تلفنتماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

لارجرباکس

 

وکیوم ساده ۵۰ هزار تومان

 

لارجرباکس

وکیوم با قدرت توانبخشی بالاتر ۷۰ هزار تومان

 

دستگاه لارجر باکس معمولی ۶۰ هزار تومان

دستگاه لارجر باکس با کیفیت خوب ۹۹ هزار تومان

دستگاه لارجر باکس با جعبه مقوایی و دستگاه اصلی ۱۲۹ هزار تومان

لاجرباکس

 

دستگاه لارجر باکس طلایی جعبه مقوایی ۱۵۹ هزار تومان

دستگاه لارجر باکس اصل اسپانیا با جعبه چوبی ۱۷۹ هزار تومان

و دستگاه لارجر باکس طلایی ۲۰۱۵ که به صورت کامل ترین پکیج موجود عرضه شده است ۲۲۹ هزار تومان.

لاجرباکس

 

دستگاه لارجر باکس اصلی علاوه بر اینکه بروی اندازه آلت تناسلی شما تاثیر خواهد گذاشت برای زود انزالی نیز بسیار مناسب بوده و این عارضه را نیز برطرف خواهد کرد. همچنین برا رفع انحراف الت نیز می تواند کاملا موثر بوده و شما با یک تیر در واقع چندین نشانه را خواهید زد.

 

نحوه ارسال کالا:
ارسال برای عزیزان ساکن تهران به صورت پیکی بوده و هزینه پیک نیز رایگان می باشد.
برای سایر مشتریان گرامی نیز به صورت پستی در هر کجای کشور که باشند در ۲۴ تا حداکثر ۴۸ ساعت سفارش مورد نظرشان را ارسال خواهیم کرد.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن تماس بگیرید.
توجه۱: با خرید محصولات ارزان و تقلبی سلامت خود را به خطر نیاندازید . دستگاه های تقلبی نه تنها نمی توانند در رسیدن به آنچه که می خواهید موثر باشند بلکه بعد از مدتی باعث ایجاد عارضه های جبران ناپذیری در شما خواهند شد.
توجه ۲: در زیر لیست محصولات ارائه شده را می بینید که اگر به دنبال کامل ترین پکیج ۲۰۱۵ می باشید کافیست تا اینجا کلیک کنید.

 

لارجر باکس چیست
در میان انبوه تبلیغات مختلفی که این روزها در سایت های اینترنتی در مورد لارجر باکس می شود متاسفانه شاهد ان هستیم که برخی از افراد سود جو اقدام به ارائه کالاهای تقلبی در میان افراد نموده اند.مشتریان نیز به خاطر ارزان تر بودن کالا معمولا چشم را بروی همه چیز بسته و تن به خرید چنین محصولاتی می کنند و نمی دانند که چه عوارض ناگواری ممکن است به دنبال خرید این محصولات تقلبی نصیبشان گردد.
در تهران طب شما تنها محصولات اصلی را خواهید یافت محصولاتی همراه با شناسنامه اصالت کالا و گارانتی معتبر و برچسب اطمینان که خیال شما را ازهر بابت نسبت به اصل بودن ان راحت خواهد کرد.محصول امروزی که به شما معرفی می کنیم با نام لارجر باکس ۲۰۱۵ کامل ترین و مجهز ترین پکیج حال حاضر این شرکت می باشد. دستگاه فوق درون یک جعبه چوبی که نام محصول بروی /ان به صورت حک شده می باشد ارائه شدو این در حالی است که محصولات تقلبی اگر هم درون پکیج چوبی باشند تنها یک برچسب تقلبی بروی جعبه زده اند و هیچ نامی بروی چوب حک نشده است.
لارجرباکس ارائه شده در سایت ما دارای یک شناسنامه اصالت کالا بوده که در پشت جعبه قرار دارد.همچنین یک نمایه رمز به صورت بارکد خوان بروی جعبه اورجینال قرار گرفته که می توانید به راحتی توسط موبایل خود انرا رمز گشایی کرده و نسبت به به اصل بودن کالا مطمئن شوید.

 

لارجر باکس چیست
حتما دقت نمایید که درب محصول باید توسط یک برچسب VOID پلمب شده باشد و این در حالیست که محصولات تقلبی دارای چنین برچسبی نمی باشند.جالب است بدانید در محصولات اورجینال بعد از انکه شما برچسب فوق را باز کردید عبارت VOID را به صورت خودکار بروی درب پکیج نمایان کرده و این برچسب به هیچ وجه دیگر قابل استفاده نخواهد بود.پس ما با اطمینان کامل به شما محصولی را ارائه می کنیم که به صورت ۱۰۰% اورجینال بوده و می توانید مطمئن باشید که دارای اثر بخشی لازم خواهد بود و هیچ گونه عوارض جانبی را به دنبال نخواهد داشت.
شما عزیزان اگر نیاز به مشاوره تلفنی دارید و یا می خواهید اقدام به خرید نمایید می توانید همین الان با شماره تلفن تماس گرفته و در مورد نحوه ارسال و قیمت محصول و سایر موارد سوالات خود را بپرسید.ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگوی به شما عزیزان هستیم.
خدمات ارسال کالا هم در تهران و هرم در سراسر کشور به صورت رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای برای ارسال و بسته بندی ان از شما گرفته نمی شود.تنها در صورت خرید محصولات اصلی شما هم می توانید از گارانتی و هم از خدمات پس از فروش انها استفاده نمایید.
شما با تهیه لاجر باکس اورجینال که به صورت پکیج عرضه شده است تمامی موارد زیر را دریافت خواهید کرد:

 

دستگاه لارجر باکس
۱-دستگاه ۵ تکه همراه با پایه های اضافی
۲-سی دی راهنما
۳-دستگاه جلک رولر (این دستگاه فوق العاده تنها در پکیج های اصلی بوده و به عنوان یک دستگاه مکمل می تواند اثر بخشی انرا تا چندین برابر نماید.)
۴-عطر ویژه
۵-ژل تاخیری سیملیکس
۶-داروی تاخیری استرانگ من
۷-لوازم یدکی دستگاه
۸- پنج مگنت
۹-پلمب VOID جهت اصالت کالا
۱۰-شناسنامه اصالت کالا

 

دستگاه لارجر باکس
همین الان تنها با یک تماس با شماره می توانید محصول خود را در هر کجای کشور که باشید سفارش دهید و خیالتان راحت باشد که اگر در این راه هزینه ای می کنید در عوض محصولی کاملا اورجینال با اثر بخشی واقعی را تحویل خواهید گرفت.
عزیزان ساکن در تهران برای دریافت لارجر باکس می تواند به صورت پیکی سفارش داده و در کمتر از چند ساعت محصول خود را دریافت نمایند.در ضمن هزینه پیک نیز رایگان خواهد بود. دوستان دیکر در شهرستان نیز می توانند به صورت پستی محصول خود را دریافت کنند و معمولا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بسته انها به دستشان خواهد رسید. در ضمن هزین پست نیز رایگان خواهد بود.

شما تنها در صورت استفاده از محصول اصلی می توانید شاهد افزایش همزمان طول و و قطر آلت تناسلی خود باشید. محصولات متفرقه نه تنها هیچگونه اثر بخشی نخواهند داشت و علاوه بر اینکه شما وقت و پول خود را دور خواهید ریخت همچنین ممکن است شما را دچار عوارض ناگواری نماید.پس به هیچ وجه استفاده از محصولات متفرقه توصیه نمی شود.
محصول فوق در واقع همان لارجر باکس طلایی است که این روزها متاسفانه شاهد هستیم از این نام سو استفاده های مختلفی به عمل امده و بسیاری از کالاهای تقلبی را با قرار دادن در پکیج های چوبی تقلبی با نام لارجرباکس اورجینال می فروشند.

 

لارجر باکس ارزان
محصول ارائه شده از طرف ما دارای تاییدیه های لازم اروپایی CE بوده و همچنین دارای گواهی کیفیت ISO9001 نیز می باشد.شما تنها در عرض چند هفته استفاده مداوم می توانید شاهد اولین اثرت مثبت این دستگاه بروی الت تناسلی خود باشید و خواهید دید که به صورت همزمان هم به افزایش طول و هم به افزایش قطر کمک خواهد کرد.

در میان تمام محصولات بالا اگر از ما بپرسید که کدام محصول می تواند بیشترین اثر بخشی را داشته باشد و هم در اندازه و در قط آلت کمک کند ما تنها دستگاه لارجر باکس طلایی را که به صورت پکیج کامل عرضه شده است را پیشنهاد می دهیم.این محصول ۲۰۱۵ دارای شناسنامه اصالت کالا می باشد و همچنین دارای یک سال گارانتی معتبر است.محصول ارائه شده دارای تاییدیه اروپایی CE بوده و همچنین دارای گواهی کیفیت ISO9001 نیز می باشد.
شما می توانید با خیالی آسوده این محصول را تهیه و از آن استفاده نمایید و مطمئن باشید که در مدت مشخص شده طول درمان هم اندازه و قطر آلت شما بزرگتر و کلفت تر خواهد شد.
نحوه ارسال کالا برای عزیزان تهرانی به صورت پیکی بوده و در کمتر از چند ساعت می توانند محصول خود را دریافت نمایند و هزینه پیک نیز رایگان است.

 

لارجر باکس ارزان
برای عزیزان شهرستانی نیز در بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت محصولشان ارسال خواهد شد و هزینه ارسال نیز باری آنها رایگان می باشد.در این خصوصی می توانید به صورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن تماس بگیرید.
اما در مورد پکیج اصلی می خواهیم کمی بیشتر توضیح دهیم تا شما نیز با نشانه های ان بیشتر آشنا شوید.
لارجر باکس اصلی در پکیج چوبی قرار گرفته که نام محصول بروی این پکیج حتما باید حک شده باشد. محصولات تقلبی به تقلید از دستگاه اصلی از پکیج چوبی استفاده می کنند اما با این تفاوت که نام لارجر باکس برو آن حک نشده است و تنها از ایک بر چسب پلاستیکی تقلبی استفاده کرده اند.
لارجر باکس اصلی دارای کلاهک دو منظوره درون پکیج است و دارای تسمه و باند اضافی نیز می باشد.
فروش لارجر باکس اصلی در حال حاضر با قیمت ۲۲۰ هزار تومان انجام می شود و این در حالیست که محصولات تقلبی با قفیمت های پایین تر از این در حال عرضه هستند.
ما در تهران طب برای شما لارجر باکس ارزان هم داریم اما اگر واقعا دنبال تاثیر واقعی و سریع هستید تنها پیشنهاد ما استفاده از این محصول اورجینال است.
در پکیج لار جر باکس اصلی دستگاهیی با نام جلک رولر قرار گرفته که می تواند به عنوان یک مکمل به شما کمک نماید تا در زمانی کوتاه به انچه که می خواهید دست یابید.
در پکیج محصول اصلی شناسنامه اصالت کالا برای اثبات اصل بودن محصول خدمتتان ارسال می گردد.


تنها پکیج اصلی دارای گارانتی معتبر یک ساله است.
شما در پکیج اصلی هم یک عطر ویژه و هم داروی تاخیری استرانگ من اصل و هم ژل تاخیری اورجینال دریافت خواهید کرد.
پکیج دارای برچسب اطمینان VIOD می باشد و این یعنی شما می توانید حتی چشم بسته این محصول را تهیه کیند و خیالتان از بابت اصل بودن ان راحت باشد.در این رابطه برای اطلاعات بیشتر و خرید تلفنی می توانید با شماره تلفن  تماس بگیرید.

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.