هنر وب گردی

هنر وب گردی

هنر وب گردی

هنر وب گردی

تمام آنچه که باید در مورد پرینتر های سه بعدی بدانید

عکاسی فیزیکی برای آیپد با استفاده از اسکنر سه بعدی

از قابلیت عکاسی فیزیکی روی آی پد، از آی پد ایر و مینی ایپد خود، با اسکنر جدید سنس لذت ببرید.
طراحی یکپارچه ان ثبت لحظات جاودانه زندگی را روی آی پد فراهم می کند. خانواده، دوستان، لحظات زندگی و خاطرات خوش سفر و تعطیلات را سه بعدی روی آی پد خود ذخیره کنید.

به آی پد خود قدرت جدید بدهید

قابلیت اتصال آسان اسکنر های آی سنس براحتی آی پد شما را تبدیل به اسکنر سه بعدی می کند که امکان اسکن راحت را در اختیارتان قرار می دهد.

344332
4343432

اسکن کن چه بزرگ چه کوچک

از کفش تا ماشین شاسی بلند با تنظیمات خودکار برای اشیای بزرگ و کوچک

قدرت تشخیص هدف

قابلیت شناسایی خود کار شئ هدف از زمینه های شلوغ اطراف

111222
565645

ویرایش به آسانی

با قابلیت برش قسمت های ناخواسته و با پرکردن جاهای جا مانده در اسکن، آی سنس در عرض چند دقیقه فایل آماده پرینت را تهیه می کند.

اسکن برای چاپ سه بعدی

تبدیل ماهیت فیزیکی به دیجیتال و بلعکس. با اتصال آسان اسکنر ای سنس به پرینتر آنچه اسکن کردید را مستقیم به پرینتر برای چاپ انتقال دهید.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 15:17 | لینک  |  نظر بدهید

دنیای خود را سه بعدی درست کنید

توانایی عکاسی ملموس را با اسکنر سه بعدی sense  تجربه کنید.
هر لحظه  از خاطرات دلخواه خود را مانند روز فارغ التحصیلی، عروسی، آوردن نوزاد به خانه از بیمارستان، تعطیلات، سفر دور دنیا را سه بعدی می تواندید جلوی چشمانتان داشته باشید.

دنیای خود را خلق کن

ارتباط کامل بین اسکنر سنس و نرم افزار اسکالپت به شما قدرت مانور زیادی می دهد اسکن کنید چه بزرگ و یا چه کوچک.

sense_mashup
sense_bigsmall

اسکن کن چه بزرگ چه کوچک

اسکنر سنس دامنه اسکن گسترده ای با تنطیمات خودکار برای اشیا بزرگ و کوچک دارد.

قدرت تشخیص هدف

قابلیت تشخیص و تفکیک دقیق هدف از زمینه های شلوغ اطراف

sense_zeroin
sense_editwithease

ویرایش به آسانی

با قابلیت های برش قسمت های ناخواسته و با پرکردن جاهای جا مانده در اسکن، سنس در عرض چند دقیقه فایل آماده پرینت را تهیه و به شما تحویل می دهد.

جسم را به فایل قابل چاپ تبدیل کنید و دوباره پرینت کنید

یکپارچه با پکیج سه بعدی شما، سنس به شما این امکان را می دهد که فایل خود را مستقیم به پرینتر خود در خانه بفرستید یا برای پرینت برای ما بفرستید.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 15:16 | لینک  |  نظر بدهید

پرینتر سه بعدی جدید

پرینتر سه بعدی جدید

پرینتر سه بعدی جدید

با آخرین نوآوری پرینترهای سه بعدی یعنی مواد قابل حل در آب دیگر براحتی می توان ساپروت گذاری در تمامی زوایای پیچیده جسم ئاشت و به راحتی با زیر آب قرار دادن قطعه پرینت شده ساپورت را جدا کرد بدون نیاز به عملیات برش ساپورت و پرداخت. با به بازار آمدن این مواد دیگر پرینترهای تک هد و تک رنگ قابلیت کار با این ساپورت گذاری جدید را ندارند و بعبارتی عمرشان بسر آمده است.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 14:9 | لینک  |  نظر بدهید

 

شرکت Ikix  درهند از پرینتر سه بعدی در کار استفاده نموده است میگوید، ما میتوانیم یک مدل از مجتمع هزارهکتاری را شامل مدارس،خانه ها،زمینهای ورزش و مکانهای تفریحی و مذهبی را که قبلا پنج ماه وقت میبرد در ظرف شش هفته بسازیم.  پرینتر سه بعدی در کار مدل سازی یک انقلاب میباشد که ما فکر میکنیم ارتباطات معماران را دردویست سال اینده تعریف جدید میکند.

 

شرکت Realization که ماکت پروژه ی مشتری خود را به کمک پرینتر سه بعدی به سرعت وبا قیمت مناسب  تهیه کرده می گوید:

memari_08

سرعت،کلید کار است،من میتوانم امروز یک سفارش مدل بگیرم و فردا آن را روی میز مشتری بگذارم.  هزینه کلید دیگر کار است،هزینه ساخت مدل با پرینتر سه بعدی،یک چهارم هزینه ساخت مدل با استریولیتوگرافی و یا برش لیزری است.

memari_09

خدمات پرینت سه بعدی- کارخانه برای طراحان

پازل علاوه بر اخذ نمایندگی فروش پرینتر سه بعدی داوینچی تایوان و کیوب امریکا برای توسعه فرهنگ استفاده از پریترهای سه بعدی و بهره مندی تعداد بیشتر مخاطبان از مزایای مدل های سه بعدی حتی برای کسانی که خرید یک پرینتر در حال حاضربرایشان صرفه اقتصادی ندارد و خدمات پرینت سه بعدی را نیز ارایه میکند.با استفاده از پرینتر سه بعدی میتوانید تمام جزای لازم  در ساختمان حتی فرش،مبل،صندلی،تابلو،تخت خواب،سرویس الات بهدشتی را با ساختمان به شکل یکپارچه پرینت کنی

نوشته شده توسط مهران در ساعت 14:7 | لینک  |  نظر بدهید

اسکنر سه بعدی چیست ؟

اسکنر سه بعدی چیست ؟

در یک تعریف کلی و جامع شاید بتوان اینگونه عنوان کرد که دستگاه اسکنر سه بعدی وظیفه تجزیه و تحلیل اشیایی که در دنیای واقعی و در پیرامون ما موجود هستند را بر عهده دارد تا با جمع اوری داده های دیجیتال که از شکل ظاهری و اندازه اجسام بدست امده است بتواند در خروجی به ما اسکنی سه بعدی را ارائه دهد.کمی دقیق تر و علمی تر نیز می توان اینگونه عنوان نمود که  ایجاد یک ابرنقطه از نمونه‌های هندسی از سطح یک موضوع و شبیه‌سازی مجازی اشیاء است.

امروزه از فن آوری های مختلف در جهت ساخت و تولید یک اسکنر سه بعدی استفاده می شود.شاید قیمت های مختلفی که برای انواع دستگاه اسکن که به صورت سه بعدی عمل می کنند در نتیجه نوع فن اوری باشد که در تولید ان استفاده شده است.شایان ذکر است که هر فن آوری هم برای خود دارای هزینه بود و ممکن است مزایا و معایبی را نیز به دنبال داشته باشد.البته هنوز می توان اینگونه عنوان کرد که در مبحث اسکنرهای سه بعدی در اول راه هستیم و محدودیت های زیادی را در ساخت اینگونه دستگاه ها شاهد هستیم.

کاربردهای مختلفی را می توان از استفاده این تکنولوژی در بخش های مختلف صنعت عنوان کرد : از جمله در ساخت انواع اعضای مصنوعی و مهندسی و نمونه سازی و در بخش های کنترل کیفیت و مستند سازی مصوناعت فرهنگی نیز می توان از این محصول استفاده کرد.یکی از مهمترین بخش های استفاده از اسکنر سه بعدی شاید در بخش مهندسی معکوس باشد که این روزها با کمک ان می توان بسیاری از اسباب و لوازم را دوباره سازی نمود.

با استفاده از دستگاه های پیشررفته که در این زمینه تولید شده اند می توان با سرعتی بالاتر و هزینه ای کمتر و دقتی به مراتب بیشتر از دیگر مدل های معمولی نسبت به اسکن دقیق سه بعدی اقدام نمود که در نهایت همین اسکن دقیق می تواند باعث ایجاد یک قطعه ای با کیفیت تر از قبل شود.یک فایل اسکن سه بعدی که توسط یک دستگاه اسکنر سه بعدی دقیق تولید شده است می تواند جهت کار در دستگاه های CNC و انواع پرینترهای سه بعدی و یا لیزر مورد استفاده قرار گیرد.از مهمترین کاربردهایی که این دستگاه می تواند داشته باشد در اسکن سه بعدی انواع قالب های پلاستیکی و یا فلزی می توان استفاده کرد و همچنین در صنایع  دیگر که دارای قطعاتی پیچیده هستند نیز می توان با استفاده  از این دستگاه ها روند اجرایی کار را ساده تر از قبل نمود.در یک جمع بندی می توان اینگونه عنوان کرد که :

دستگاه های اسکنر سه بعدی قادر به :

ایجاد ابر نقاط بوده و همچنین در علم مهندسی معکوس می توانند بسیار راه گشا باشند.

همچنین در زمینه انواع طراحی و تهیه فایل های سه بعدی با سطوح پیچیده نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

اگر به دنبال ایجاد یک طراحی برای سطوح با کیفیت بالا هستید قطعا باید در این زمینه از تکنولوژی اسکنرهای سه بعدی استفاده نمایید.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 14:6 | لینک  |  نظر بدهید

تمام آنچه که باید در مورد پرینتر های سه بعدی بدانید

تمام آنچه که باید در مورد پرینتر های سه بعدی بدانید

این روزها در دنیای تکنولوژی تقریبا هر روز منتظر خبر جدیدی از رونمایی وسیله ای جدید هستیم.در مورد چابگر ها و یا به اصطلاح پرینترها شاید اگر بخواهیم به نوعی جدیدترین تکنولوژی رونمایی شده در این باب را مطرح نماییم می بایست از انواع پرینتر سه بعدی سخن به میان اوریم.هر چند که می دانیم تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه ها جدید نیست و شاید به خاطر گران بودن انها و همه گیر نشدنان در میان اقشار مختلف تا اسمی از این وسایل به میان می آید فکر می کنیم که با تکنولوژی جدیدی روبرو هستیم.البته با پیشرفت روز افزون تکنولوژی که در حال رخ دادن است باعث شده تا کارایی دستگاه های فوق نیز هر روز نسبت به قبل افزایش یابد و همین موجب شده تا شاهد افزایش تقاضا در مورد این محصول باشیم. بر همین اساس در این بخش برای شما علاقه مندان مقاله ای را اماده نموده ایم که نکات جالبی را در مورد پرینترهای سه بعدی برای شما در نظر گرفته ایم.

عملکرد انواع پرینتر سه بعدی اید به صورت کلی اینچنین باشد که به صورت لایه به لایه شروع به ساخت محصول مورد نظرمان می کند.در این روش نسبت به حالت های قدیمی و سنتی باعث می شویم تا هم زمان کمتری و هم مواد اولیه کمتری مصرف شده و در واقع کاری با کیفیت به مراتب بالاتری خواهیم داشت.خوشبخاته همانظور که اعلام کردیم با پیشرفت علم باعث گردیده تا کارایی این وسایل نیز هر روز افزایش یابد و در بخشی از صنعت امروزه شاهد استفاده از انواع پرینترهای سه بعدی هستیم.معمولا از این چابگر ها برای ساخت نمونه های اولیه یک محصول استفاده می کنیم.در این زمینه حتی این روزها شما نیز می توانید مدل های مختلفی را جهت مصرف خانگی خود تهیه نمایید . هر چند که هنوز به مانند دیگر پرینترها استفاده خانگی از این مدل ها رواج نیافته اما شکی نیست که در آینده ای نزدیک شاهد حضور این محصول در خانه ای افراد خواهیم بودم.

در یک تویح کلی می توان اینگونه عنوان کرد که پرینترهای سه بعدی برای ساخت یک محصول معمولا از مواد مذاب استفاده خواهند کرد و این در حالیست که دستگاه های cnc  عمدتا برای ساخت یک وسیله از برش های مختلف و یا جدا کردن های گوناگون ان جسم استفاده می کنند.

انواع پرینتر سه بعدی را می توان نام برد که با موادی همچون پلاستیک و یا نایلون و یا فلز کار می کنند و هر کدام طرز استفاده خاصی دارند و حتما باید قبل از ان با نحوه عملکرد انها به خوبی آشنا باشید تا بتوانید بهترین کیفیت ممکن را در تولید محصولات خود به دست اورید.

شاید حال گه تا حدودی با نحوه عملکرد پرینتر سه بعدی آشنا شدید با خود بگویید که استفاده از این تکنولوژی در بخش های مختلف چه ارزشی می تواند داشته باشد ؟ در دو جنبه اقتصادی و همچنین در مقوله نو اوری می توان با کمک این وسایل دست به اجرای طرح هایی جالب زد.

خیلی جالب است اگر روزی به ان حد از پیشرفت در این تکنولوژی برسیم که بتوان براحتی رویاها را تبدیل به واقعیت نماییم.قطعا در اینصورت می توان گفت انقلاب بزرگی در صنعت و تکنولوژی رخ خواهد داد و از این پس بسیاری از نیازهایتان را می توانید خودتان  در منزل با ایده هایی که دارید بوجود اورید.

 

 

اما شاید بزرگترین مشکلی که که توسط پرینترهای سه بعدی ممکن است در آینده بوجود آید این باشد که با گسترش آنها باعث می شود تا زمینه ای فراهم شود برای جاعلین و سو استفاده کنندان تا با این تکنولوژی دست به جعل انواع لوازم و وسایل بزنند و همین امر می تواند ضربه بزرگی به تولید کنندگان واقعی بزند و موجب ورشکستگی و حتی تعطیلی کارخانجات مختلف شود.

البته تمام مشکلات گفته‌شده یک‌طرف و امکان استفاده از مواد اولیه خطرناک برای سلامتی بدن انسان در محصولات تولیدی تقلبی نیز در طرف دیگر قرار دارد، مثلاً تصور کنید که یک عینک ازنظر شما مرغوب می‌خرید ولی درواقع آن عینک یک کپی آن عینک توسط پرینتر سه بعدی شد که بجای استفاده از مواد اولیه استاندارد در آن از مواد مضر و خطرناک استفاده‌شده باشد، نتیجه فاجعه‌بار خواهد شد لذا به چنین دلایلی هنوز شرکت‌های بزرگ تمایلی برای همه‌گیر شدن این نوع تکنولوژی ندارند. ولی خواه ناخواه دنیا به سمت همه‌گیر شدن آن تکنولوژی پیش می‌رود لذا برای کنترل مشکلات گفته‌شده دولت‌ها بایستی قوانینی را در آن زمینه تنظیم کنند تا مشکلات به حداقل خود برسد.

پاسخ بذرپاش به اظهارات نوبخت

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


تشکیل شعب نظامی و دادگاه روحانیت در سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی

محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی مشروح با فارس، به ارائه گزارشی از روند تدوین طرح تأسیس سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: شعب نظامی و دادگاه ویژه روحانیت با اذن رهبر انقلاب در سازمان مبارزه با فساد اقتصادی مستقر می‌شوند تا دیگر تفرق در رسیدگی‌ها نداشته باشیم.


افطاری سیاسیون چقدر آب می‌خورد؟

روزنامه آفتاب یزد نوشته است: برای همه مثل روز روشن است که در این روزها مشکلات اقتصادی چنان عرصه را بر عده‌ای تنگ کرده‌ که کمتر کسی به فکر میهمانی دادن حتی در حد نان و پنیر و آش می‌افتد در حالی که چندسالی است برخی مسئولان و سیاسیون با آغاز ماه رمضان حسابی خود را به خرج و زحمت می‌اندازند و سفره‌هایی پهن می‌کنند شاهانه! هرچند این مراسم پرخرج و برج مسئولانه مسبوق به سابقه است. هنوز برخی مسئولان از زیر بار مخارج همایش‌های آنچنانی و نتیجه‌بخش (البته تنها برای منافع خودشان) آن هم از خزانه بیت‌المال کمر راست نکرده‌اند که بحث افطاری دادن پیش می‌آید. میهمانی‌های افطاری که با وجود 30 میلیون ایرانی زیر خط فقر، بسیاری از مسئولان آن را با ریخت و پاش و اسراف و مخارج خداتومنی اشتباه گرفته‌اند. اصلا عادت برخی از ما ایرانی‌هاست که یک موضوع ساده و ماهیتاً کم هزینه را به افراط و اسراف بکشانیم.نکته جالب در ضیافت‌های افطاری مسئولان تمایل به برگزاری هرچه باشکوه‌تر آنهاست تاجایی که طبق بررسی‌های خبرنگار آفتاب یزد بیشتر مسئولان میل به برگزاری مراسم افطاری در رستوران‌ها و هتل‌هایی دارند که به قول معروف برای از ما بهتران است. طی تماس خبرنگار آفتاب یزد با برخی رستوران‌ها و هتل‌هایی که این شب‌ها محل خودنمایی برخی مسئولان و سیاسیون شده منوی افطاری از 11 هزار تومان شروع می شود تا 20 هزار تومان برای هر نفر که تنها شامل پنیر، سبزی، خرما و چای است. منوی اصلی نیز از 70 هزار تومان آغاز می‌شود تا 150 هزار تومان برای هر نفر. برخی از این رستوران‌ها و هتل‌ها نیز علاوه بر این هزینه‌ها، ورودی هم دریافت می‌کنند که بسته به سطح سالن پذیرایی و روز مراسم، از 300 هزار تومان تا 800 هزار تومان متغیرند. با توجه به اینکه میهمانان این ضیافت‌های شاهانه مردم عادی نیستند و به قول معروف برخی بزرگان هم در آن حضور دارند پرواضح است که میزبان بهترین منو را سفارش خواهد داد.پس یک حساب سرانگشتی به ما می‌گوید هزینه یک شب میهمانی افطاری با میزبانی یک مقام سیاسی یا مسئول با 300 نفر میهمان و منوی 17 هزار تومنی افطار و 150 هزار تومانی شام و 800 هزار تومانی ورودی می‌شود حول و حوش 50 میلیون تومان ناقابل؛ پولی که یک‌شصتم آن درآمد 30 روز کار یک کارگر با درآمد 800 هزار تومان در ماه است! از آن بدتر خانواده‌هایی هستند که سهمشان از این روزگار حتی به اندازه درآمد یک کارگر هم نیست. آیا می‌توان نام این میهمانی‌ها و مخارج را در حالی که نتیجه‌ای برای کشور و نظام ندارد، چیزی جز تجمل‌گرایی گذاشت؟!


مهمترین مشکل تحقق گفت و گوی ملی از نظر یک اصلاح طلب

محمد عطریانفر در گفت­‌وگو با ایلنا٬ با اشاره به طرح موضوعات خطیر سیاست خارجی پای میز مذاکره با بیگانگان، گفت: فارغ از نتیجه مذاکرات،‌ بی‌­شک نفس انجام مذاکره و طرح مسائل مناقشه ­برانگیزی چون موضوعات هسته‌­ای در معرض افکارعمومی، موفقیت بزرگی برای دولت به­ حساب می‌­آید که این شیوه را می­‌توان در بسیاری از مسائل دیگر از جمله مسائل حساس سیاست داخلی نیز پی گرفت.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن استقبال از طرح گفت‌­وگوی ملی میان جریان‌های سیاسی کشور، تصریح کرد: تحقق چنین طرحی بسیار مشکل­‌گشا خواهد بود و نتیجه‌­ای فراتر از آن­چه می­‌پنداریم به همراه خواهد داشت.وی با اشاره به لزوم حضور جدی­‌تر مردم در مناسبات سیاسی و مدیریت کشور، یادآور شد: ما مردم بسیار فهیمی داریم و تجربه نشان داده هرگاه به شیوه­‌ها و آرای مردمی رجوع کردیم، به نتایج قابل قبولی دست یافته‌­ایم.رئیس موقت نخستین دوره شورای شهر تهران با اشاره به تخلفات گسترده در دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: اختلاس‌­ها از سوی برخی از چهره­‌های برجسته دولت قبل تا حدودی موجب بی‌­اعتمادی مردم شده و متعاقباً شکاف میان جریان‌های سیاسی متقابل در کشور را افزایش داده که این مسئله مهمترین مشکل برای تحقق طرح گفت­‌وگوی ملی و نشاندن نمانیدگان جناح­‌های سیاسی کشور پای میز مذاکره است.


نمازخانه "بی بی سی" با اقامه نمازهای جماعت و جمعه!

این عکسِ در ورودی "نمازخانه" ساختمان مرکزی بی بی سی است که روی آن، وقت برگزاری نمازهای جماعت روزانه و نماز جمعه کارکنان اعلام شده. به گفته یکی از کارکنان بی بی سی پنج تا ده دقیقه بعد از اذان، این سالن پر از نمازگزاران از کشورهای مختلف می شود.


درخواست کره شمالی از هلال احمر ایران

به نوشته سایت هلال احمر ایران، سفیر کره شمالی در تهران در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران پیام و درخواست اضطراری نخست‌وزیر کره را مبنی بر کمک به دولت و مردم این کشور به دکتر ضیائی مطرح کرد.کره شمالی علاوه بر اینکه تحت تحریم های شدیدی قرار دارد با خشکسالی سختی نیز روبه رو است.سیدامیرمحسن ضیائی رئیس جمعیت هلال‌احمر در این دیدار با تقدیر از کمک‌های کره شمالی به ایران به‌خصوص در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: تحریم، رنج مشترک ایران و کره شمالی است. طبیعی است که در این شرایط زندگی و رفاه مردم تحت تاثیر قرار گرفته و از سویی خشکسالی که بیشتر کشورها درگیر آن شده‌اند؛ مشکلاتی را برای تامین نیازهای مردم ایجاد کرده است.


اختلاف در امریکا مثل اختلاف احمدی نژاد و هاشمی است

موسویان سخنگوی سابق تیم هسته ای در دوران اصلاحات تحت ریاست حسن روحانی، معتقد است که باید اختلافات در امریکا را جدی بگیریم، این اختلافات همان اندازه حقیقی است که اختلاف هاشمی - احمدی نژاد در ایران جدیست.او در عین حال می گوید، شکاف شدید امریکا- اسرائیل و متحدین عرب امریکا، فرصتی تاریخی برای ایران ایجاد کرده است.


گزینه‌های اصلاح طلبان برای ریاست پارلمان دهم

اصلی ترین و جدی ترین گزینه جریان چپ ایران برای ریاست مجلس دهم، محمدرضا عارف است. کسی که بعد از کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خود را آماده حضور در انتخابات مجلس کرد. او به دلیل انصراف به نفع روحانی از جریان مطبوع خود این انتظار را دارد که ردای ریاست مجلس را در صورت پیروزی بر دوش او بیندازند.عارف رایزنی‌های سیاسی خود را برای این کار آغاز کرده است و تلاش می‌کند با جلب نظر بزرگان اصلاحات به ویژه رئیس دولت اصلاحات، به این خواسته خود جامه عمل بپوشاند.سید هادی خامنه‌ای دیگر گزینه اصلاح طلبان برای ریاست مجلس دهم است. موسوی لاری و عبدالله نوری دو گزینه دیگر اصلاح طلبان برای این پست هستند. استراتژی دوم اصلاح طلبان حمایت از رئیس مجلسی خارج از دایره اصلاح طلبی است. برخی از جریان اصلاح طلب به ویژه نزدیکان هاشمی رفسنجانی بر این باور هستند که الان جریان اصلاحات دارای گزینه مناسبی برای رهبری اصلاحات در مجلس نیست و بهتر است برای این کار از اصول گرایان اعتدالی استفاده کنیم. آنها بر این باور هستند که علی لاریجانی می‌تواند همان نقشی را که روحانی در قوه مجریه برای آنها بازی کرده است، در قوه مقننه بازی کند.بسیاری از آنها از جمله علیخانی و مرعشی در گفت‌وگوهای خود اعلام کرده‌‍اند که لاریجانی را به عارف برای ریاست مجلس ترجیح می‌دهند. ناطق نوری دیگر چهره‌ای است که اصلاح طلبان به آن چشم دوخته‌اند. حضور ناطق می‌تواند او را به اولین گزینه اصلاح طلبان برای ریاست مجلس تبدیل کند، اما او بارها اعلام کرده است علاقه‌ای به این حضور ندارد اما اصلاح طلبان هنوز چشم امید به حضور او دارند.


پاسخ بذرپاش به اظهارات نوبخت

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به اظهارات امروز محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت پیرامون عدم تایید ارسال خبر پیام محرمانه رئیس جمهور آمریکا به مقامات کشورمان واکنش نشان داد.

متن پاسخ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

برادر عزیز جناب آقای نوبخت

ضمن آرزوی قبولی طاعات آنجاب لازم می دانم نکات ذیل را یاد آور شوم:

1-بنده هیچگاه از عنوان «نامه» در خبر اعلامی استفاده ننموده ام.

2-بنده هیچگاه به مخاطب «پیام» هم اشاره ای نکرده ام.

3-خودتان میدانید که برای شما احترام زیادی قائلم، ولی حضرتعالی سخنگوی قوه مجریه می باشید ،طبیعی است از همه اتفاقات در همه قوا مطلع نباشید.

4-حضرتعالی بارها راجع به افزایش قیمتهااعلام موضع وآن را تکذیب نمودید،ولی هنوز جوهر تکذیب خشک نشده بود که افزایش قیمت اتفاق افتاد،حال چگونه اینقدر صریح موضعگیری می نمایید.

ایام عزت مستدام

برادر کوچک شما


اپل آیدی چیست ؟

اپل آیدی چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که اپل آیدی چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد .در این بخش سعی خواهیم کرد تا توضیحاتی درباره این مورد برای شما علاقه مندان قرار دهیم .در یک تعریف کلی و جامع می توان اینگونه عنوان نمود که apple id  در واقع یک نوع شناسه کاربری می باشد که برای استفاده از دیوایس های مربوط به اپل ایجاد شده است.

فرقی ندارد شما چه سیستم عامل مک داشته باشید و چه از آیفون استفاده کنید و حتی اگر آیپد یا آیپاد داشته باشید برای اینکه بتوانید از آنها استفاده کنید و کارهایی نظیر راه اندازی مسیج گوشی و یا خرید انواع اپلیکیشن ها و… نیازمند خرید اپل آیدی هستید و می بایست از یکی ازسایت های معتبر برای تهیه آناقدام نمایید.

خرید اپل آیدی

یک گوشی اندرویدی را در نظر بگیرید که برای فعال سازی بخش هایی از آن باید یک اکانت جیمیل داشته باشید و یا برای گوشی های ویندوزی نیاز دارید که اکانت لایو داشته باشید, اپل آیدی نیز دقیقا مشابه این دو مورد است که برای محصولات اپل مورد استفاده قرار می گیرد.ما در وب سایت خود برای شما علاقه مندان عزیز امکان خرید اپل ایدی را فراهم نموده ایم تا در کمترین زمان ممکن نسبت به  تهیه ان بتوانید اقدام نمایید.

شما با هزینه ای اندک و بدون هیچ گونه پیچیدگی خاصی می توانید نسبت به تهیه اکانت مورد نظر خود اقدام نمایید. متاسفانه به دلیل تحریم های موجود شاید امکان ساخت این اکانت ها زیاد  آسان نباشد و علاوه بر اینکه کلی زمان باید برای آن صرف کنید مکن است در آخر هم نتوانید نتیجه لازم را دریافت نمایید.برای همین منظرو به جای درگیر کردن خود برای ساخت این اکانت پیشنهاد می کنیم براحتی از سایت ما در عرض چند ثانیه نسبت به تهیه و خرید اپل آیدی خود اقدام نمایید. ما کار را برای شما بسیار آسان کرده ایم.

 

نوشته شده توسط در 15:25 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

یکشنبه سوم آبان ۱۳۹۴

به صورت کاملا صحیح

نکاتی مهم در مورد اکانت های اپل آیدی

 

اگر به دنبال خرید اپل آیدی هستید پس ممکن است با موارد زیر روبرو شوید که بهتر است قبل از آن اطلاعات دقیقی در این باره داشته باشید تا بتوانید در صورت لزوم بهترین اقدام را صورت پذیرید.اولین حالتی که احتمالا در هنگام خرید یک اکانت اپل  با ان ممکن است روبرو شوید این است که با سوال های امنیتی از سوی این کمپانی روبرو خواهید شد و شما می بایست حتما به صورت کاملا صحیح به انها پاسخ دهید.این را بدانید که اگر جواب سوالی را ندانید و یا به ایمیل ریکاوری خود دسترسی نداشته باشید باید گفت خدا حافظ اکانت من و دیگر راهی برای دسترسی به ان نخواهید داشت پس حتما با دقت این بخش را انجام دهید.البته شایان ذکر است که در موارید محدود شاید بتوان با روش هایی دیگر نیز با کمک اپل به احراز هویت خودتان بپردازید.

خرید اپل آیدی

شما باید قبل از اینکه اپل آیدی خود را وارد کرده باشید جواب تمام سوال های امنیتی را داشته باشید زیرا بعد از اینکه اقدام به خرید و شارز نمودید اپل از شما شروع به پرسیدن سوال های امنیتی خواهد کرد.پس به این مرحله  واقعا توجه کنید تا خدای نکرده اکانت شما دچار مشکل نشود.

این را هم بدانید مزان اعتباری که در اکانت شما وجود دارد را نمی توانید به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی انتقال دهید. در ضمن کد گیفت کارت هم نمی توانید میان چند اپل آیدی تقسیم و استفاده نمایید.مثلا برخی فکر می کنند با خرید یک گیفت کارت 10 دلاری می توانند 5 دلار آنرا خودشان استفاده کرده و مابقی را به دوستشان بدهند.

اگر در هنگام خرید آی پی شما با آی پی قبلیتان تغییر کرده باشد معمولا با صفحه  تنظیمات اکانت خود روبرو خواهید شد. در این صفحه به شما مشخصات ویزا و یا مستر کارت و همچنین آدرستان را نمایش می دهد.کافیست تا بروی عبارت done کلیک کرده و از این مرحله عبور نمایید.

اگر در هنگام خرید اپل آیدی با ارور insufficient balance روبرو شدید این یعنی که میزان اعتبار شما از میزان خریدی که می خواهید انجام دهید کمتر است و یا حتی ممکن است به خریدی که می خواهید اتجام دهید مالیات تعلق گرفته و همین باعث افزایش قیمت ان شده و باعث شده تا موجودی شما پاسخگوی خرید آن نباشد.تنها راه مشخص است باید موجودی خود را به میزان مورد نیاز شارز نمایید.

نوشته شده توسط در 15:25 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

یکشنبه سوم آبان ۱۳۹۴

یک عاشقانه تنها

خرید اپل آیدی آمریکا و استفاده از تمامی امکانات اپل بدون دردسر های ساخت اپل آیدی

شما برای استفاده از تمامی امکانات محصولات شرکت اپل (آیفون،آیپد،آیپاد،مک بوک و ...) نیاز به ثبت نام در اپل دارید.درواقع اگر که میخواهید از امکانات دستگاه خود به طور کامل بهره نبرید سراغ اپل آیدی نروید! ،اپل آیدی چیزی به جز یک نام کاربری و کلمه عبور نیست.شما با ساخت یک اپل آیدی میتوانید اطلاعات خود را بین دستگاه های اپلی خود به اشتراک بگذارید منظور از اطلاعات ، برنامه هایی است که از آیتیونز دانلود کرده اید،یاد داشت ها ، تصاویر ، لیست مخاطبین و موارد دیگر. به هر حال چه شما چند محصول اپل داشته باشید یا فقط یک گوشی آیفون ، نیاز به ساخت اپل آیدی خواهید داشت.اما متاسفانهساخت اپل آیدیبرای کاربران ایرانی به دلیل مشکلات تحریم به کاری پر زحمت و وقت گیر تبدیل شده است. ما زحمت ساخت اپل آیدی را کشیده ایم و هزینه دریافتی جهت ساخت اپل آیدی، تنها بابت زمانی که جهت ساخت اپل آیدی توسط ما گذاشته شده از شما دریافت می شود.ما اپل آیدی را به همراه کلیهسوالات امنیتی در اختیار شما قرار خواهیم داد 
برای خرید اپل آیدی و تحویل آنی میتوانید از فرم بالا سفارش بدهید
برخی از سرویس هایی که جهت استفاده از آنها ملزم به داشتن اپل آیدی خواهید بود :

  • دانلود انواع بازی ها و نرم افزارها از اپ استور (App Store)
  • فعالسازی فضای ابری اپل و ذخیره کانتکت ها ،نوت ها ، دیتاها و ...  بک آپ گیری آنها بر روی اینترنت و بازگردانی در مواقع لازم (iCloud)
  • بازی آنلاین با سایرین و ثبت رکوردها در گیم سنتر (Game Center)
  • امکان خرید سکه ها و امتیازات ویژه داخل بازی ها (Get Coins)
  • فعال سازی آی مسیج و ارسال پیامک رایگان (iMessage)
  • چت صوتی و تصویری روی سرورهای پرسرعت اپل با بالاترین کیفیت (FaceTime)
  • یافتن و مشاهده مکان دوستان و آشنایانی که دستگاه اپل دارند (Find My friend)
  • پیدا کردن دستگاه بر روی نقشه در صورت مفقودی یا سرقت (Find My iPhone)

iphone

نوشته شده توسط در 15:23 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

یکشنبه سوم آبان ۱۳۹۴

یک راز مهم

خرید اپل ایدی و استفاده از دنیای امکانات بی نظیر اپل

این نکته را توجه داشته باشید که اپل آیدی مانند شناسنامه فرد معرف یک نفر می باشد یعنی اپل شما را با اپل آیدی تان می شناسد و برای دانلود و نصب برنامه ها از اپل استور مشخصات شناسنامه شما ( اپل آیدی ) را از شما میخواهد لذا باید به این نکته توجه داشته باشید که از اپل آیدی فرد دیگری جهت استفاده از محصولات اپل استفاده نکنید چون باعث خواهد شد یکسری از اطلاعات ازقبیل لیست مخاطبین، تصاویر و ... بین دستگاه ها به اشتراک در بیاید لذا جهت استفاده از اپل آیدی از این موضوع مطمئن شوید که اپل آیدی منحصرا برای شماست.شما به راحتی بعد از خرید اپل ایدی میتوانید رمز عبور اپل آیدی خود را تغییر دهید .تحویل مشخصات اپل آیدی به صورت آنی خواهد بود به این صورت که با پرداخت وجه در همان لحظه اطلاعات اپل آیدی شما به نمایش در خواهد آمد و اگر در زمان خرید آدرس ایمیل خود را وارید کنید یک نسخه از این اطلاعات نیز برای شما ایمیل خواهد شد.

خرید اپل ایدی خرید اپل آیدی تنها با چند کلیک 
خرید اپل ایدی تحویل آنی اپل آیدی پس از پرداخت 
خرید اپل آیدی پشتیبانی حرفه ای 
خرید اپل آیدی مطمئن بودن از اصالت اپل آیدی

شما با داشتن اپل آیدی میتوانید از سرویس آی کلود اپل نیز استفاده کنید برای ورود به آی کلود باید اطلاعات اپل آیدی را وارد کنید. لذا فریب افراد سودجو را تحت عنوان ساخت اپل آیدی و فعال کردن آی کلود و دریافت هزینه بالا را نخورید با اپل آیدی خریداری شده از ما امکان استفاده از سرویس آی کلود را نیز خواهید داشت.در اصل آی کلود سرویسی نیست که کسی بخواهد برای شما فعال کند و جزو سرویس های رایگان اپل می باشد که لازمه استفاده از این سرویس داشتن اپل آیدی خواهد بود