هنر وب گردی

هنر وب گردی

هنر وب گردی

هنر وب گردی

اجرای سقف کاذب

اجرای سقف کاذب

 

 

DBLuxury با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین طراحی و اجرای سقف کاذباین آمادگی را دارد تا از برای پروژه های شما بهترین و منحصر به فرد ترین طرح های روز دنیار اطراحی و پیاده سازی نماید.اگر به دنبال یک طرح مدرن با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا هستید و ز طرفی سرعت انجام کار نیز برایتان بسیار مهم  می باشد پیشنهاد میکنیم برای یک بار هم که شده با تماس بگیرید و حتما به صورت حضوری از شرکت ما و آخرین دستاوردهایی که در این زمنیه داشته ایم بازدید به عمل آورید.شما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸ تماس گرفته و اطلالعات لازم را دریافت نمایید.

اجرای سقف کاذب

در واقع اجرای سقف کاذب با کناف می تواند  نه تنها کمک به شکیل تر  شدن و زیباتر شدن مکان و شما شود بلکه در هزینه های جاری نیز می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از روش های قدیمی همچون گچ بری و رابیتش کاری باشد.سرعت و دقت در کار و همچنین در نهایت هزینه های کتر باعث شده تا این روزها همه برای اجرای سقف کاذب از کناف استفاده کنند.

با استفاده از خاصیتی که کناف در سقف کاذب دارد از ان می توان به عنوان یک عایق بسیار خوب جهت حرارت و صوت نیز استفاده کرد.با ساتفاده از این تکنولوژی باعث خواهیم شد که مصرف انرژی نیز کمتر شده و در ان صرفه جویی نیز به عمل آید.همچنین با کم شدن وزن ان در کل وقتی پای محاسبه به وسط آید خواهیم دید که فشار بسیار کمتری به فنداسیون و سقف  وارد خواهد شد و این یعنی میزان استحکام ساختمان بالاتر خواهد رفت. اگر زلزله ای رخ دهد به دلیل سبک بودن اگر حتی سقف کاذب فرو بریزد باعث اسیب دیدن کسی نخواهد شد.

در کل مبحث اجرای سقف کاذب به صورت کلی دارای مزایی است که اگر آنرا با کناف اجرا نمایند از مزیت های بیشتری سود خواهد برد. شما زمانیکه برای ساختمان خود از سقف های کاذب استفاده می کنید اگر زمانی نیزا به دسترسی به تاسیات و لوله کشی ها داشتید این کار بسیار راحت تر از قبل انجام خواهد شد و به سرعت می توانید به انها دسترسی داشته باشید.جالب است بدانید سقف  کاذب کناف در مقابل آتش سوزی و شعله های مستقیم آتش نیز مقاوم بوده و از این حیث نیز دارای برتری می باشد.

اجرای سقف کاذب

سقف کاذبی که توسط کناف ایجاد می شوند یا به صورت یکپارچه و ثابت می باشند و یا به صورت مشبک.مدل های مشبک شکل دااری تایل های گچی با سازه های سپری شکل می باشند. وجود آویزهای قابل تنظیم باعث می گرد تا سقف کاذب به سقف اصلی متصل گردد.فاصله میان سقف اصلی و سقف کاذب را می توان از عایق های صوتی استفاده نمود کما اینکه اگر از چیزی هم استفاده نشود به خاطر خاصیت خود کناف تا حدود بسیار زیادی مانع عبور صوت خواهد شد ولی اگر بتوان از یک عایق صوتی هم استفاده کرد در واقع باعث خواهیم شد تا این کار با کیفیت بسیار بالایی انجام شود.

اجرای سقف کاذب

همچنین ازط فاصلیه میان سقف اصلی و کاذب برای عبور تمامی تاسیسات می توان استفاده کرد و از این پس براحتی و بدون نیاز به کندن جایی هر زمان که نیاز بود می توانید به تمام زیرساخت های تاسیساتی نیز دسترسی داشته باشید.DBLuxury با دارا بودن تجربه تخصصی چند ساله در زمینه اجرای سقف کاذب می تواند به عنوان یک  طراح و مجری حرفه ای  در کنار شما باشد و در نهایت کاری تمام حرفه ای و با رعایت استانداردهای جهانی را به شما تحویل دهد.

 

اجرای سقف کاذب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.