هنر وب گردی

هنر وب گردی

هنر وب گردی

هنر وب گردی

در حال حاضر بالاترین

لارجر باکس چیست

 

قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید لارجر باکس  کنید ابتدا باید به چند مورد توجه داشته باشید :

از فروشگاهی خرید کنید که دارای شماره تماس باشد تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.(شماره تماس جهت خرید کالا 09127765562 )

از فروشگاهی خرید کنید که دارای تنوع کالا باشد و بتوانید محصول مورد نظرتان را با توجه به بودجه خود خرید کنید.

وکیوم ساده 50 هزار تومان

وکیوم با قدرت توانبخشی بالاتر 70 هزار تومان

Untitled

توجه: شهروندان تهرانی می توانند همان روز سفارش خود را توسط پیک رایگان دریافت نمایند و دستگاه مورد نظر برای عزیزان شهرستانی نیز توسط شرکت پست و یا اتوبوس رانی ارسال خواهد شد.
خرید دستگاه لارجر باکس اصل با گارانتی معتبر-09127765562
آیا شما هم به فکر افزایش طول آلت تناسلی خود هستید؟ آیا دوست دارید تا آلت تناسلی شما نیز بزرگتر و حجیم تر از ان چیزی که الان است باشد؟ روش های مختلفی در این زمینه وجود دارد اما یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین روش هایی که می توان به ان اطمینان کامل داشت استفاده از لارجر باکس اصل برای این منظور می باشد.شما با استفاده از یکی از این دستگاه ها به شرط آنکه اورجینال و اصلی باشد می توانید امیدوار باشید که در پایان طول دوره درمان اندازه و قطر آلت تناسلی شما بزرگتر و کلفت تر از ان چیزی که الان است شود.
شما می توانید برای خرید لارجر باکس اصل همین الان در هر کجای ایران که هستید با شماره تلفن09127765562 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. عزیزان تهرانی می توانند در کمتر از چند ساعت و به صورت پیکی سفارش خود را ردیافت نمایند و عزیزان واقع در شهرستان نیز بین 24 تا 48 ساعت می توانند محصول سفارشی خود را دریافت کنند.در هر دو حالت هزینه ارسال رایگان بوده و از این بابت نیازی به پرداخت هزینه اضافی نمی باشید.
در سایت ما با توجه به نیاز و بودجه مشتری سعی شده است تا از انواع مختلفی از این دستگاه برای فروش قرار داده شود. از انواع مختلف ایرانی گرفته تا مدل های چینی. اما تنها محصولی که در واقع می توان به عنوان لارجر باکس اصلی از آن نام برد همان پکیج طلایی می باشد. این محصول در یک جعبه چوبی قرار دارد و دارای نشانه های جهت تشخیص اصل بودن می باشد. شما اگر به دنبال خرید محصولب اورجینال و اصلی هستید باید دقت نمایدی که تمامی موارد فوق در ان دیده شود:
لارجر باکس اصل دارای پکیج چوبی بوده که نام محصول بروی درب آن حک شده است .دقت نمایید که نام محصول بروی درب جعبه حک شده و نه اینکه به صورت برچسب بروی آن قرار گرفته شده باشد.
شما با خرید لارجر باکس اصل یک شناسنامه اصالت کالا به همراه ان باید دریافت نمایید که نشان دهنده اصل بودن محصول است.
دستگاه اصلی دارای گارانتی یک ساله معتبر می باشد.
در پکیج اصلی یک بسته قرص تاخیری استرانگ من قرار گرفته است.
در پکیج اصلی از یک ژل تاخیری استفاده شده است.
محصول اصلی دارای برچسب اطمینان VOID می باشد.
پکیج اصلی دارای یک کلاهک دو منظوره به همراه باند و تسمه اضافی است.
دستگاهی که در پکیج چوبی قرار گرفته 5 تکه می باشد.
شما با خرید دستگاه لارجر باکس اسپانیایی به همراه ان لوازم یدکی نیز دریافت خواهید کرد.
این محصول دارای یک سی دی راهنمای فارسی نیز می باشد.
تنها محصولی که دارای تاییدیه CE اروپایی است همین محصول می باشد.
این دستگاه دارای استاندارد ISO9001 نیز می باشد.
با افتخار اعلام می کنیم که تنها نمایندگی محصول اصلی لارجر باکس در ایارن هستیم و این محصول ارزشمند را باق یمت تمام شده 220 هزار تومان به شما ارائه می دهیم.در زیر نیز لیست و تنوع محصولات ما را می توانید ملاحضه نمایید :
وکیوم ساده ۵۰ هزار تومان
وکیوم با قدرت توانبخشی بالاتر ۷۰ هزار تومان
دستگاه لارجر باکس معمولی ۶۰ هزار تومان
دستگاه لارجر باکس با کیفیت خوب ۹۹ هزار تومان
دستگاه لارجر باکس با جعبه مقوایی و دستگاه اصلی ۱۲۹ هزار تومان
دستگاه لارجر باکس طلایی جعبه مقوایی ۱۵۹ هزار تومان
دستگاه لارجر باکس اصل اسپانیا با جعبه چوبی ۱۷۹ هزار تومان
و دستگاه لارجر باکس طلایی ۲۰۱۵ که به صورت کامل ترین پکیج موجود عرضه شده است ۲۲۹ هزار تومان.
بله همانطور که در بالا نیز ملاحضه کردید تنوع و رنج قیمتی محصولات در سایت ما زیاد بوده و شما می توانید هر زمان که خواستید تنها با یک تلفن به شماره 09127765562 نوع محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. اما باز هم خدمتتان عرض می کنیم که دستگاه اسپانیایی با توجه به خصوصیاتی که از ان در بالا ذکر کردیم می تواند شما را به انچه که واقعا می خاهید برساند.
تنها می توان از یک لارجر باکس اصل انتظار داشت که بعد از اتمام طول مدت درمان هم طول و هم قطر آلت تناسلی را افزایش داده باشد. همچنین جالب است بدانید که تنها از یک محصول اصلی می توان انتظار داشت که علاوه بر افزایش سایز آلت تناسلی در مشکل زود انزالی نیز موثر واقع شده و مدت زمان رسیدن به حالت نعوظ را در شما افزایش خواهد داد و همین امر موجب افزایش لذت جنسی برای شما و شریک جنسی شما خواهد بود.
شما در هر کجای ایران که باشید می توانید از طریق سایت ما اقدام به خرید اینترنتی لارجر باکس مورد نظرتان نمایید. ما برای تهرانی های عزی در کمتر از چند ساعت و برای شهرستانی های محترم در حداکثر 24 تا 48 ساعت محصول مورد نظرشان را برایشان ارسال خواهیم کرد.
پروسه خرید لارجر باکس شاید به دلیل خاص بودن نوع محصول کمی متفاوت تر از سایر محصولات دیگر باشد و در این زمینه چون این دستگاه بروی سلامتی شما می تواند تاثیر مستقیم داشته باشد حتما باید دقت داشته باشیبد تا از سایت های مجاز اقدام به خرید کالا نمایید. این محصول اگر به صورت غیر استاندارد استفاده شود علاوه بر اینکه هیچگونه تاثیری نمی تواند در طول مدت استفاده برای شما داشته باشد می تواند برای شما عوارض جانبی ناگواری نیز به همراه داشته باشد. پس حتما در این زمینه کمی جدی تر به قضیه نگاه کنید و تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به فکری خرید کالای ارزان قیمت نباشید. شک نکنید اگرچه محصول اسپانیایی کمی گران تر از بقیه کالاهای موجود بوده اما در عوض دارای تاییدیه های لامز بهداشتی بوده و می توان به ان اطمینان کامل داشت.
همین الان تصمیم نهایی خود را بگیرید و اگر می خواهید برای خرید دستگاه لارجر باکس اقدام نمایید کافیست تا با شماره تلفن 09127765562 در این خصوص تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.
اگر انتظار داری در قبال هزینه ای که انجام می دهید نتیجه ای قابل قبول را دریافت نمایید و بعد از مدتی استفاده از خرید خود دلسرد نشوید پس پیشنهاد ما درباره خرید پستی لارجر باکس اصلی را رد نکنید. برای ما فرقی نمی کند شما از کدام محصول ما خرید نمایید اما صادقانه به شما عرض می کنیم قطعا نمی توان از یک دستگاه 50 هزار تومانی همان انتظاری را داشت که از یک محصول اصلی همراه با شناسنامه اصالت کالا ارائه شده است داشت.با این حال تصمیم گیرنده نهای خود شما هستید و ما اماده ایم تا هر انچه که شما سفارش می دهید را در کمترین زمان ممکن برایتان ارسال نماییم.

 

 

دستگاه های اورجینال دارای مشخصات زیر میباشد (دقت کنید محصولات کپی برابر اصل با همین نام در حال فروش هستند-تنها از فروشگاه های دارای مجوز خرید کنید.)

1-شناسنامه اصالت کالا (فقط محصولات اورجینال دارند.)

2-گارانتی معتبر 1 ساله

3-پکیج چوبی با حک شدن نام کالا بروی چوب (نام کالا نباید به صورت چاپی و یا برچسبی باشد.)

4-برچسب پلمپ VOID بروی کالا

5-5 مگنت پزشکی

6-دارای سی دی راهنمای فارسی

7-دستگاه جلک رولر (این دستگاه جهت افزاش خون رسانی به بافتهای در حال ساخت و رفح ناهنجاری های قطری میباشد.)

8-عطر ویژه

9-ژل تاخیری SIMPLEX

10-لوازم یدکی 

 

 

برای تهیه این محصول می توانید با شماره 09127765562 در تماس باشید و یا آدرس + کد پستی +نام گیرنده +نام محصول + شماره تماس گیرنده را به همین شماره پیامک کنید.

برای شهروندان تهرانی امکان پرداخت وجه پس از دریافت کالا توسط پیک رایگان و در تمامی شهرستانها توسط شرکت پست و یا اتوبوسرانی امکان پذیر است.

 

 

 

 

لارجر باکس

 

 

تاییدیه محصول در سال 2015

 

 

تاییدیه محصول در سال 2014

 

 

 

توجه : دستگاه لارجر باکس جعبه چوبی ساخت کشور اسپانیا بوده و دارای شناسنامه اصالت کالا است. همچنین این محصول دارای  تاییدیه CE اروپا و استاندارد  ISO9001 می باشد.لارجر باکس 2015 جعبه چوبی دارای گارانتی یک ساله معتبر میباشد . می توانید توضیحات بیشتر در مورد این محصول و سایر محصولات دیگر را در پایین ملاحضه نمایید.

توجه : متاسفانه از نام لارجر باکس طلایی سو استفاده شده است و در برخی فروشگاه ها محصولات تقلبی و بی کیفیت و ارزان قیمت را با این عنوان به مشتریان عرضه می دارند. تنها نام لارجر باکس طلایی برای محصول اورجینال  با پکیج چوبی ساخت اسپانیا یه کار می رود که این محصول دارای هولگرام VOID بروی درب کالا  بوده و همچنین دارای شناسنامه اصالت کالا نیز است و از یک سال گارانتی معتبر نیز برخوردار است.پس دقت کنید اگر به دنبال لارجر باکس اصل هستید از فروشگاه های معتبر که دارای شماره تماس و آدرس هستند خرید خود را انجام دهید.

این روزها در فضای مجازی و یا شبکه های ماهواره ای شاهد ان هستیم که تبلیغات گسترده ای در مورد رفع کوچکی الت تناسلی می شود و همه به معرفی دستگاهی به نام لارجرباکس می پردازند.شاید برای خیلی از شما دوستان این سوال پیش امده باشد که لارجر باکس چیست ؟ این دستگاه بر پایه علم و طب کششی طراحی و ساخته شده و یکی از اخرین دستاوردهای علم اورولوژی محسوب می شود.تا قبل از اینکه لارجر باکس طراحی و ساخته شود برای درمان کوتاهی آلت تناسلی از روش هایی همچون استعمال پماد و یا مصرف قرص و دارو و یا حتی در برخی موارد انجام عمل های جراحی استفاده می شد اما با ساخت این دستگاه در واقع انقلابی در این زمینه رخ دادد و بسیاری از افراد توانستند به آروزی دیدرینه خود با هزینه ای اندک دست یابند.
در واقع اگر بخواهیم به معنای ساده تر بگوییم که لارجر باکس چیست می توان اینگونه توضیح داد وسیله ای با عدم عوارض جانبی و کارایی بالا در افزایش طول و حتی حجم الت تناسلی و همچنین محصولی جهت رفع انحراف آلت بوده که با توجه به قیمت و هزینه ای که دارد تقریبا همه اقشار می توانند از آن استفاده نمایند.توسط این دستگاه اگر به صورت مستمر و در طول چند ماه از این دستگاه استفاده نمایید تا 4.5 سانتیمتر بر طول آلت تناسلی شما افزوده و همچنین از نظر حجم نیز بزرگتر از قبل خواهد شد.میزان بزرگی که در قطر آلت توسط لارجر باکس می توان انتظار داشت بین 1 تا 1.5 سانتیمتر است.

 

لارجر باکس

 

 

توجه:محصولات خریداری شده به صورت محرمانه بسته بندی و نام کالا روی بسته درج نخواهد شد.

 

نحوه خرید محصول :

می توانید در زیر تنوع محصولات را ملاحضه و براحتی پس از انتخاب محصول با شماره 09127765562جهت ارسال کالای مورد نظر تماس حاصل فرمایید

می توانید مشخصات خود را به شماره 09127765562 پیامک کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. توجه داشته باشید که پیامک شما باید حاوی مشخصات زیر باشد :

آدرس کامل پستی + کد پستی + نام محصول +نام گیرنده محصول+ شماره تماس گیرنده

گارانتی :  تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی و بیمه میباشند و در صورت بروز خدشه به دلیل جابجایی ، قطعه و یا محصول مورد نظر به صورت رایگان تعویض خواهد شد.

 

خرید دستگاه وکیوم مردانه  معمولی با قیمت 50 هزار تومان  برای افرادی که به دلیل کهولت سن ، بیماری دیابت ، فشار خون ، کلسترول ، مصرف مواد مخدر و … دچار اختلالات نعوظی هستند توصیه میشود.

تصویر دستگاه ارسالی مانند تصویر زیر می باشد :

بزرگ کردن آلت

 

برای دریافت این محصول به صورت پیام کوتاه ، آدرس و مشخصات خود را به همراه کد پستی و نام محصول وکیوم به شماره 09127765562 پیامک کنید.

 

 

 

خرید دستگاه وکیوم  حرفه ای با قیمت 70هزار تومان دارای کیفیت بالا به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش . این محصول دارای  کیفیت بالایی است و متریال به کار رفته در قطعات از نوع مرقوب میباشد و قدرت اثر گذاری بیشتری دارد.برای خرید این محصول  آدرس و مشخصات و نام محصول  گلدن وکیوم حرفه ای را به همراه کد پستی به شماره09127765562  پیامک کنید.

 

 

خرید اکستندر مگنت دار با قیمت  60 هزار تومان. این مدل  که تصویر آنرا در زیر مشاهده می کنید دارای قدرت اثر بخشی بالاتری بوده و میتوانید در مدتی کوتاه شاهد افزایش طول و قطر آلت تناسلی خود باشید. تصویر این محصول را در زیر ملاحضه می فرمایید.به همراه این محصول علاوه بر دستگاه اکستندر یک سی دی آموزشی + دفترچه فارسی + گارانتی معتبر  نیز ارسال می گردد. همچنین ارسال برای عزیزان تهرانی به صورت پیک رایگان انجام می شود و برای عزیزان دیگر در شهرستان نیز به صورت پستی و باز هم رایگان در بسته بندی محرمانه بدون درج نام محصول ارسال میگردد .برای خرید این دستگاه  می توانید با شماره تلفن 09127765562  تماس بگیرید.

بزرگ کردن آلت

برای خرید محصول مگنت دار ، ادرس و مشخصات خود و کد پستی و نام گیرنده محصول را به شماره تلفن09127765562 پیامک کنید.همچنین می توانید از طریق وایبر نیز با ما در تماس باشید.

 

 

 

لارجر باکس

 

 خرید دستگاه وکیوم آقایان حرفه ای  به قیمت 99 هزار تومان مخصوص افرادی که می خواهند بهترین نتیجه ممکن را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند. این محصول برای رفع مشکلات ارکشن و اختلالات نعوظی بکار برده میشود.

بزرگ کردن آلت

برای خرید این محصول با قیمت 99 هزار تومان   ادرس و مشخصات خود را به شماهر09127765562 پیامک کنید.ویا تماس تلفنی بگیرید.

 

 

 

لارجر باکس

 

توضیحات اختصاصی  لارجر باکس طلایی ساخت کشور اسپانیا همراه گارانتی یک ساله و شناسنامه جهت اصالت کالا

این محصول همانطور که در تصاویر پایین ملاحضه می کنید به صورت یک پکیج کامل  و در یک جعبه چوبی عرضه شده است.نام و نشان کالا به  صورت حک شده بروی جعبه می باشد(دقت کنید این نام نشان چاپی نیست و بریو جعبه حک شده است)

همچنین محصول فوق دارای شناسنامه جهت اصالت کالا بوده و از برچسب پلمب VOID بروی درب آن استفاده شده است که نشان از اورجینال بودن  کالا دارد.درون پکیج دستگاه پنج مگنت به همراه  سی دی و راهنمای فارسی+ دستگاه جلک رولر+یک عطر مخصوص برای شما +ژل تاخیری مخصوص +لوازم یدکی

شک نکنید کیفیت ارائه شده د راین پکیج به هیچ وجه قابل مقایسه با هیچ کالایی نخواهد بود و اگر واقعا به دنبال بهترین و با کیفیت ترین لارجر باکس  هستید و به دنبال نتیجه گرفتن می باشید ما تنها و تنها این محصول را پیشنهاد می کنیم.

برای خریدلارجر باکس طلایی اسپانیایی اینجا کلیک کنید

محتویات پکیجی که برای شما ارسال خواهیم کرد (کامل ترین پکیج درون ایران )

لارجر باکس

 

 جعبه اورجینال لارجرباکس طلایی 

لارجر باکس

 

برچسب هولگرامی که بروی جعبه قرار گرفته است:

 

 

برای خریدلارجر باکس طلایی اسپانیایی اینجا کلیک کنید

 

برای خرید این محصول کافیست با شماره 09127765562 تماس حاصل فرمایید .با توجه به توضیحات داده شده متوجه شده اید که دقیقا لارجر باکس چیست و چگونه عمل می کند.دقت نمایید به خاطر استقبال بالایی که از این محصول در ایران به عمل امده است متاسفانه شاهد هستیم که برخی افراد سود جو با ارایه کالاهای بی کیفیت و نا مرغوب سعی در جذب مشتریان به سمت خود را دارند و این کار هم تنها به واسطه قیمت پایین تر محصولات خود انجام می دهد. هرگز به خاطر چند هزار تومان ارزان تر بودن این دستگاه به فکر خرید کالاهای تقلبی نباشید. کالاهایی از این قبیل که بروی سلامتی می تواند موثر باشد را باید به صورت کاملا تایید شده از وزارت بهداشت خرید کرد تا باعث آسیب رساندن به بدن ما نشود.

 

 

لارجر باکس

در یک انالیز که از بازار به عمل امده متوجه شده ایم روش هایی مانند ماسازورها که با تبلیغاعت فریبنده ای سعی در جذب مشتری به سمت خود را دارند در کل دارای نتیجه ای ناکار آمد بوده و نهایتا در کل دوره ای که باید از این روش استفاده شود شاهد پیشرفت بیش از 1 سانتیمتر نبوده ایم.از مهمترین عوارضی که می توان برای این روش عنوان کرد تغییر شکل آلت تناسلی است.
اما لارجر باکس چون نحوه عملکردش بر پایه طب کشسی استوار است و اصولا در ان یک فرایند پزشکی که اثبات شده است رخ می دهد کاملا موثر و قابل اطمینان بوده و در واقع می توان از این دستگاه به عنوان تنها روش بی خطر و بدون عوارض نام برد که با کمترین هزینه نتیجه ای قابل قبول به دست خواهد امد. در یک تعریف کلی اگر بخواهیم به صورت دقیق به این سوال معروف که می گوید لارجر باکس چیست پاسخ دهیم می توان گفت:
لارجر باکس وسیله ای با حالت کششی بوده که ر پایه طب کششش طراحی و ساخته شده است.در هنگام استفاده به صورت یکنواخت با فشار اوردن باعث می شود تا الت به سمت جلو کشیده شود.همچنین در طول استفاده علاوه بر طول آلت بر قطر ان نیز می افزاید.همچنین در در مان زود انزالی و یا عدم نعوظ نیز موثر بوده و در این جهت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.همانطور که در تصاویر هم ملاحضه کرده اید این دستگاه دارای یک حلقه پلاستیک است که دو میله به صورت دینامیکی به /ان متصل شده اند. و سر آلت باید رد حلقه پلاستیکی قرار گیرد و به همین راحت عمل کشش صورت می پذیرد.مدل های ارائه شده این محصول در دو نوع ساده و مگنت دار بوده که با خاصیت مغناطیسی همراه می باشد.اگر به صورت مستمر و منظم از این دستگاه استفاده نمایید در همان ماه اول تاثیراتش را بروی الت تناسلی خود می توانید مشاهده کنید.

 

لارجر باکس

 

 

 

 

مطالب مفید دیگر:

 

بزرگ کردن آلت
بزرگ کردن آلت تناسلی
بزرگ کردن الت
بزرگ کردن الت تناسلی
لارجر باکس چیست
لارجر باکس
لارجرباکس
لاجر باکس
لارجر باکس اصل
خرید لارجر باکس
لارجر باکس طلایی
لاجرباکس
لارجر
دستگاه لارجر باکس
قیمت لارجر باکس
لارجر باکس ارزان
خرید لارجر باکس طلایی
قیمت لارجر باکس طلایی
پکیج لارجر باکس طلایی
لارجر باکس
خرید لارجرباکس
لارجرباکس
فروش لارجر باکس
خرید دستگاه لارجر باکس
خرید اینترنتی لارجر باکس
خرید لارجر باکس اصل
خرید پستی لارجر باکس
خرید دستگاه اکستندر مگنت دار
خرید دستگاه اکستندر
دستگاه اکستندر
اکستندر
خرید اکستندر
اکستندر مگنت دار
دستگاه وکیوم آقایان 
وکیوم مردانه 
دستگاه وکیوم مردانه 
دستگاه وکیوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.